"Sikeres együttműködésünk hosszú időre nyúlik vissza. Partnerségünket a kölcsönös bizalom és a mindig gördülékeny közös munka jellemzi. Hálásan köszönjük, hogy társak lehetünk abban, hogy a Magyar Vöröskereszt hírei minél több emberhez eljussanak."
Dr. Barta Ágnes
Kommunikációs vezető, Magyar Vöröskereszt
"A DBX Kft-vel sikeres és előremutató partneri kapcsolatot ápolunk 2021 óta. B2B folyamatainkban széleskörűen használjuk a Hammy Direct biztosította lehetőségeket azáltal, hogy mindkét márkánk esetén így küldjük ki küldeményeinket (pl. havi hírlevelek és üzleti, HR ügyfeleink által vásárolt személyzeti ajándékcsomag-értesítők), és a részletes kiküldési statisztikát is ez a szoftver biztosítja számunkra. A DBX munkatársai nemcsak a Hammy Direct üzemeltetésével, hanem az általunk megtervezett levelek és folyamatok konkrét formába öntésével is segítik munkánkat. A Hammy Direct omnichannel kommunikációs szoftver és a hozzá kapcsolt DBX szolgáltatás garancia arra, hogy üzeneteink mindig pontosan és időben eljussanak a címzettekhez."
Pál Balázs
Tulajdonos, Feldobox
"A digitalizáció korában is fontos, hogy az ügyfeleink ugyanúgy személyesnek érezzék a kapcsolatot a Biztosítóval, mintha a tanácsadóval egy szobában beszélgetnének. Ennek érdekében a digitális úton küldött üzeneteink személyre szabottak, az adott ügyfelet, az adott igénnyel vagy esetleges problémával kapcsolatban szólítjuk meg, amitől ő továbbra is érzi a személyes törődést. Fontos, hogy lehetőséget adunk az interakcióra, s arra, hogy elmondja a véleményét a szolgáltatással kapcsolatban, sőt ezt kifejezetten kérjük is. Annak érdekében, hogy az elégedetlen ügyfélben ne maradjon tüske, 24 órán belül felhívjuk, s orvosoljuk a problémáját.
A tanácsadóink, kárszakértőink a digitális világban „hibrid üzemmódba” kapcsoltak, s a személyes(telefonos, videós) tanácsadást ötvözik a digitális kommunikációval, s a szolgáltatás „papírozását” a digitális csatornák felé terelik. Ez személyre szabott, gyors és kényelmes ügyintézést biztosít az ügyfeleink számára."
Agárdi Györgyi
Informatikai igazgató, Allianz Hungária Zrt.
"Együttműködésünk a DBX Kft.-vel a Hammy alkalmazás kapcsán már több mint 10 évre nyúlik vissza. Számunkra fontos a DBX Kft. munkatársainak megbízhatósága, rugalmassága, együttműködési készsége és a profi hozzáállás, amit az elmúlt időszakban nyújtottak számunkra. A Hammy a meglévő rendszereinkhez könnyen integrálható, többcsatornás módon biztosítja az elektronikus kommunikációt, ha szükséges, lehetővé teszi a titkosítást, és megfelel a szigorú GDPR előírásoknak is. Az alkalmazás az ügyfeleinkkel folytatott elektronikus kommunikációnk fontos eszköze."
Ilics László
Igazgatósági tag, Generali Biztosító Zrt.
"Új márkát építünk, újszerű, innovatív termékekkel. Ehhez rugalmas core rendszerre van szükségünk."
Kerepesi Károly
Igazgatósági tag – Postabiztosító, Hello márka
"Célunk egy szervíz orientált IT architektúra építése. Ennek az építkezésnek egy kiváló építőeleme a Moby."